Fereastra către infinit

Cum ar fi dacă am avea o fereastră pe care atunci când o deschizi, în loc să vezi un peisaj normal cu care erai obișnuit în fiecare dimineață în care o desfăceai pentru a lua o gură de aer curat, ar apărea o lume cu totul și cu totul nouă; o lume exact ca cea în care trăiești numai că total schimbată, cu oameni cunoscuți care au un comportament opus de cel cu care erai obișnuit până în prezent.
Dacă stau bine și mă gândesc uneori chiar mi-aș dori o astfel de fereastră, însă nu permanent ci doar pentru o zi sau două, iar în cazul în care cineva m-ar întreba de ce aș prefera o un asemenea lucru, nu aș sta mult pe gânduri pentru că răspunsul meu ar fi foarte clar și destul de simplu de înțeles : pentru că îmi plac provocările și pentru că în permanență îmi place să încerc lucruri noi pe care probabil nu voi mai avea ocazia să le probez.
Cred că există și unele beneficii dacă ar fi posibil să ne procurăm o astfel de ” fereastră ” , iar acestea nu ar fi deloc neglijabile. Văzând lumea în care trăiesc în acest moment , într-un fel diferit , poate aș reuși să înțeleg de ce sunt atât de fericită și care sunt lucrurile mărunte ce îmi luminează viața în fiecare zi, fără ca eu să realizez acest lucru. Atunci când ai în față două lumi total opuse, începi să observi mai bine lucrurile negative care ar trebui schimbate, cât și cele pozitive și frumoase pe care ar trebui să le apreciem și să le acordăm o importanță mai mare decât am făcut-o până în prezent.
Ca orice om, avem tendința în viață să privim întotdeauna partea goală a paharului , uitând de bucuriile care ne apar în cale la fiecare pas și devenind indiferenți în fața acestor momente tot mai rar întâlnite. Deși nu realizăm , în cele mai frecvente cazuri punem răul înaintea binelui fără să ne gândim la lucrurile minunate care ne înconjoară, de cele mai multe ori fără ca noi să observăm acest lucru. Fericirea o sesizăm doar în momentul când aceasta lipsește , pentru că atunci când este atât de prezentă în viața noastră, tindem să privim spre necazurile care par mai numeroase și mai dificile decât sunt cu adevărat .
Consider că toți avem nevoie uneori de o escapadă prin această ” fereastră ” pentru a putea aprecia mai mult viața și tot ce ne oferă ea, fără să ne plângem la fiecare pas de greutățile care se ivesc și care sunt mai ușor de trecut atunci când începem să privim partea bună a lucrurilor.

20130615-224314.jpg

3 thoughts on “Fereastra către infinit

Leave a comment