Visator pe un drum pustiu

Mulți spun ca e o pierdere de timp sa visezi, insa eu nu sunt de aceeași părere. Consider ca fiecare vis isi are rolul lui in viața noastră.
Fără sa vreau, de cele mai multe ori visez diferite lucruri care mai de care mai ciudate si mai puțin realizabile, dar nu imi pierd niciodată speranța ca voi reuși sa imi duc la indeplinire unele din numeroasele mele dorințe.
Din punctul de vedere al multor persoane sa visezi nu înseamnă decât sa iti pierzi timpul aiurea gândind lucruri prostesti care probabil vor rămâne doar simple gânduri. Chiar dacă uneori nu ne dam seama, visele sunt micul nostru colt de fericire,sunt cele care ne fac ziua mai buna. Ele sunt primul pas către o posibila cariera sau o posibila pasiune.
Visele sunt doar schitele amanuntite ale telurilor noastre, chiar dacă multe dintre ele rămân doar in mintea noastră , trebuie sa ne luptam pentru ceea ce ne dorim cu adevărat , asa ca nu încetati niciodată sa visati, pentru ca visele sunt singurele care ne aparțin cu adevărat , singurele care nu ne pot fi luate si unicele gânduri care ne fac viața mai senina.Totul tine de puterea noastră de imaginatie si de vointa fiecăruia. Fără aceste 2 calitati importante, visele rămân doar simple vise.
Nu uita SA VISEZI. Nu sti niciodată cand acel vis care cândva ti se părea mult prea greu de realizat poate sa devină o realitate care sa iti schimbe complet viața.

20130327-230416.jpg

2 thoughts on “Visator pe un drum pustiu

  1. Si mie imi spun la fel ( sa cobor cu picioarele pe pamant, sa ma trezesc la realitate ) dar nu-i ascult! Keep on dreaming …stii cum se zice “when you stop dreaming you die!”

Leave a comment